Jak działa rozmowa wideo w Hedepy? Co z ewentualnymi problemami technicznymi?

Jak działa rozmowa wideo w Hedepy? Co z ewentualnymi problemami technicznymi?


Udostępnij artykuł
Aby rozpocząć rozmowę wideo, wystarczy zalogować się na swoje konto i kliknąć przycisk „rozpocznij rozmowę wideo”. Rozmowa odbędzie się bezpośrednio w Twojej przeglądarce lub na smartfonie w naszej nowej aplikacji Hedepy.

Obsługujemy większość popularnych przeglądarek

 Chrome FirefoxSafariEdge
💻 Windowssymbolic.check_orange.svgsymbolic.check_orange.svgclose.svgsymbolic.check_orange.svg
💻 MacOSsymbolic.check_orange.svgsymbolic.check_orange.svgsymbolic.check_orange.svgclose.svg
📱 Androidsymbolic.check_orange.svgsymbolic.check_orange.svgclose.svgclose.svg
📱 iOS (iPhone)close.svgclose.svgsymbolic.check_orange.svgclose.svg

Masz problemy techniczne z rozmową online?

Pomożemy Ci najskuteczniej przez telefon. Zachęcamy więc do skontaktowania się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem +48 729 086 820.

Możliwe problemy, jakie mogą wystąpić:

Zezwolenie na korzystanie z mikrofonu i kamery w przeglądarce

Przed rozpoczęciem połączenia wideo musisz zezwolić na dostęp do mikrofonu i kamery. Tak wygląda strona z monitem o wykonaniu tej czynności — wystarczy kliknąć „zezwól” obok pozwolenia. Jeśli nie widzisz tego okna umożliwiającego podłączenie mikrofonu i kamery, spróbuj odświeżyć stronę.

Zrzut ekranu 2024-01-4 o 15.14.12.png

Tak wygląda strona, jeśli nie udzielisz pozwolenia. Spróbuj ponownie zaktualizować stronę, aby pojawiło się okno uprawnień. Możesz przeczytać w tym artykule szczegółowe instrukcje dotyczące włączania mikrofonu i kamery.

PL_video_problems2.png

Jeśli jesteś już połączony, ale nadal widzisz czarny ekran, pomimo właściwie wybranych ustawień, sprawdź ustawienia systemowe lub czy nie masz fizycznie zakrytej kamery.

Niestabilne połączenie internetowe

Jeśli połączenie jest przerywane (zacina się obraz lub dźwięk) lub ma opóźnienie, zalecamy wykonanie następujących czynności:

  • Jeśli korzystasz z bezprzewodowego połączenia internetowego (Wi-Fi), spróbuj przenieść urządzenie bliżej routera (źródło Wi-Fi).
  • Jeśli korzystasz z komórkowej transmisji danych, zalecamy przejście na Wi-Fi.
  • Jeśli nic z tego nie pomoże, skontaktuj się ze swoim terapeutą poprzez czat w jego profilu lub zadzwoń do Działu Obsługi Klienta +48 729 086 820 celem znalezienie satysfakcjonującego rozwiązania.

Możesz sprawdzić jakość swojego połączenia internetowego przed rozpoczęciem terapii. Na stronie jest dostępny test- upewnij się tylko, że wyskoczy taki komunikat:

PL_test_score.png

Problemy z dźwiękiem

  • Jeśli używasz słuchawek bezprzewodowych, spróbuj je odłączyć/podłączyć ponownie.
  • Sprawdź swoje połączenie internetowe, opóźniony dźwięk może być spowodowany słabą jakością Internetu.
  • Jeśli nic z tego nie pomoże, skontaktuj się ze swoim terapeutą poprzez czat w jego profilu lub zadzwoń aby uzyskać wsparcie (+48 729 086 820).

Możliwe problemy na urządzeniu mobilnym:

Jeśli chcesz się połączyć na rozmowę przez urządzenie mobilne np.: telefon, bezpośrednio poprzez link w profilu, sprawdź, czy link otwiera się w obsługiwanych przeglądarkach (Firefox, Google Chrome, Safari). Link może otworzyć w przeglądarce pocztowej, która nie jest obsługiwana. Możesz zobaczyć, jak wygląda przeglądarka poczty na obrazku poniżej (obrazek po lewej stronie), po prostu kliknij trzy kropki w prawym górnym rogu i wybierz „otwórz w przeglądarce”. Strona poprawnie otwarta w przeglądarce internetowej pokazana jest na obrazku po prawej stronie.

Do rozmowy wideo możesz zalogować się także bezpośrednio po wejściu na stronę hedepy.pl i tam się zalogować.

Zrzut ekranu 2024-01-4 o 15.14.49.png

Jeżeli regularnie logujesz się z telefonu komórkowego, zalecamy pobranie aplikacji mobilnej „Hedepy” (dostępnej w sklepach Apple i Google), która pozwoli Ci uniknąć problemów z włączeniem mikrofonu i kamery. 🙂

Zastanawiasz się nad terapią?

Zdecydowanie warto spróbować
Aby terapia była skuteczna, pomożemy Ci znaleźć najlepszego terapeutę, który będzie dopasowany do Twoich potrzeb
Dzięki krótkiemu testowi pomożemy Ci w 5 minut znaleźć kogoś kto cię wysłucha
Starannie dobieramy naszych terapeutów
Starannie dobieramy naszych terapeutów
Zanim terapeuci dołączą do naszej społeczności, przechodzą wymagający proces selekcji. Weryfikujemy ich wykształcenie i odbyte szkolenia oraz praktykę w pracy z pacjentami.
Pomożemy Ci znaleźć najlepszego terapeutę
Pomożemy Ci znaleźć najlepszego terapeutę
Za pomocą krótkiego testu wskażemy Ci trzech psychoterapeutów, najlepiej dopasowanych do Twoich potrzeb.
Uzupełnimy terapię materiałami edukacyjnymi w formie video
Uzupełnimy terapię materiałami edukacyjnymi w formie video
Dla subskrybentów oferujemy 60 lekcji w formie video online na tematy o szeroko pojętym zdrowiu psychicznym
Rozpocznij test
Hedepy
Zapisz się do newslettera Hedepy
Porady, rabaty, aktualności
Subskrybując, wyrażasz zgodę na nasze [zasady przetwarzania danych osobowych] (https://hedepy.pl/zasady-przetwarzania-danych-osobowych/)
Śledź nas na @hedepypl
#NieBądźcieSami
Przejdź do Instagrama
https://www.instagram.com/p/CughfDYo0t1/https://www.instagram.com/p/CtdqYCMIW70/
https://www.instagram.com/p/CsBB6CLIXq-/https://www.instagram.com/p/CU2BL9_oazt/
https://www.instagram.com/hedepypl
https://www.instagram.com/p/CvogYhxq46s/https://www.instagram.com/p/Ct_QYYMs0WY/
Footer

VisaMastercardGoogle PayApple PayPayPalKlarna