Jak rozpoznać, że nasz pracownik przeżywa kryzys

Jak rozpoznać, że nasz pracownik przeżywa kryzys

Udostępnij artykuł

Porozmawiamy o tym jak rozpoznać, że nasz pracownik przeżywa kryzys.

Trudne sytuacje w pracy, konflikty w zespole, czy wyzwania zawodowe to czynniki, które towarzyszą większości liderów. Często zdarza się jednak, że zwykłe, codzienne stresory stają się coraz trudniejsze do przezwyciężenia. A kiedy zasoby wspierające radzenie sobie pracownika z codziennym stresem zaczynają się wyczerpywać mogą pojawić się negatywne dla jego zdrowia psychicznego i fizycznego konsekwencje.

Jakim należy być liderem, aby wspierać i towarzyszyć zespołowi w dzisiejszym świecie?

Jakie zachowanie powinny zwrócić naszą uwagę?

Jak prowadzić rozmowy, aby pracownicy czuli się zaopiekowania?

Jak poprzez odpowiednią komunikacje zbudować atmosferę zaufania?

Jaka jest rola lidera w sytuacjach trudnych?

Szukasz pomocy w tym temacie?


© Hedepy sp. z o.o.

Jeśli stan zdrowia psychicznego zagraża Tobie lub osobom z Twojego otoczenia, niezwłocznie skontaktuj się z telefonem zaufania (pod numerem: 116 123).
Nasi psychoterapeuci lub Hedepy sp zoo. nie ponoszą odpowiedzialności za Twój stan zdrowia.

VisaMastercardGoogle PayApple PayPayPal