Obowiązuje od 30.04.2024
1. Kim jesteśmy i czym się zajmujemy? Jakich określeń będziemy używać w niniejszych Warunkach?
1.1 Jesteśmy Hedepy sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 81/7.10, 02-001 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Sądu Rejonowego dla m.st Warszawy Wydział XIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000997672, NIP 7011112887, REGON 523567779 („Spółka” lub „my„), która prowadzi platformę na stronie internetowej www.hedepy.pl (oraz aplikację mobilną Hedepy (zwane łącznie „Platformą„), która umożliwia swoim użytkownikom umawianie się i odbywanie psychoterapii online oraz innych konsultacji.
1.2 Niniejsze ogólne warunki („Ogólne warunki„) mają zastosowanie do Umów o świadczenie usług lub umów zlecenie (łącznie jako “Umowa”) zawieranych pomiędzy Spółką jako operatorem Platformy a specjalistą („Specjalistą„), który oferuje swoje usługi za pośrednictwem Platformy. Ogólne warunki regulują wzajemne prawa i obowiązki Stron powstałe w związku z Umową lub na jej podstawie. Niniejsze Ogólne Warunki stanowią integralną część Umowy.
Jeżeli Strony wynegocjują w Umowie postanowienia różniące się od niniejszych Ogólnych Warunków, pierwszeństwo będą miały postanowienia wynegocjowane w Umowie.
1.3 Umowa i Ogólne Warunki podlegają przepisom prawa polskiego, w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. 2022, poz. 1360 z późniejszymi zmianami („Kodeks cywilny”). Jeżeli stosunek ustanowiony Umową (w tym Ogólnymi Warunkami) zawiera element międzynarodowy (zagraniczny), wówczas Strony uzgadniają, że stosunek ten podlega prawu polskiemu.
1.4 Ponieważ jesteśmy „dostawcą usług pośrednictwa” i obsługujemy „platformę internetową”, musimy przestrzegać przepisów UE. Obejmują one następujące kwestie:
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmieniające dyrektywę 2000/31/WE (akt prawny o usługach cyfrowych) („DSA”);
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1150 z dnia 20 czerwca 2019 r. w sprawie promowania sprawiedliwości i przejrzystości dla użytkowników biznesowych korzystających z usług pośrednictwa internetowego („P2B”).
Niniejsze Ogólne Warunki określają niezbędne informacje na temat praw przysługujących nam oraz praw i obowiązków Specjalistów wynikających z DSA i P2B w odniesieniu do nielegalnych treści na naszej Platformie (DSA) oraz niezbędnej przejrzystości, uczciwości i skutecznego zadośćuczynienia dla Specjalistów (P2B).
1.5 Specjalista może skontaktować się ze Spółką za pośrednictwem następujących danych kontaktowych:
e-mail: pomoc@hedepy.pl
telefon: +48 729 086 820
Adres e-mail: pomoc@hedepy.pl jest również wyznaczonym punktem kontaktowym dla organów państwowych i Specjalistów w sprawach związanych z DSA; można się z nami komunikować w języku czeskim, angielskim i polskim.
1.6 O ile niniejsze Ogólne Warunki nie stanowią inaczej, wszelkie użyte w nich terminy pisane wielką literą mają znaczenie określone poniżej:
„Cena” należy rozumieć jako cenę za Usługę oraz prowizję za załatwienie Umowy o świadczenie usług konsultacyjnych oraz ewentualne koszty lub inne płatności związane ze świadczeniem Usług, które Specjalista jest zobowiązany zapłacić Spółce.
„Kodeks Postępowania” oznacza aktualny i obowiązujący Kodeks Etyczny Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego (PTP) dostępny na stronie https://psychiatria.org.pl/sekcja_naukowa_psychoterapii
„Klient” należy przez to rozumieć klienta, który zarezerwował Sesję za pośrednictwem Platformy.
„Sesja” należy rozumieć jako sesję online Klienta ze Specjalistą, podczas której Specjalista świadczy swoje Usługi Konsultacyjne na rzecz Klienta.
„Wypłata” należy przez to rozumieć wynagrodzenie przysługujące Specjaliście za zrealizowaną Sesję. Do Wypłaty doliczany jest podatek VAT w ustawowej wysokości.
„Profil” należy rozumieć jako interfejs (profil) Specjalisty, który zawiera szczegółowe dane dotyczące Specjalisty, jego specjalizacji w zakresie Konsultacji oraz Terminy Sesji dostępne za pośrednictwem Platformy dla Klientów.
„Usługi” należy rozumieć jako usługi świadczone przez Spółkę na rzecz Specjalisty na podstawie Umowy, polegające w szczególności na zapewnieniu dostępu do Platformy, umożliwieniu Specjaliście założenia Konta i zarządzania swoim Profilem, generowaniu dokumentów rozliczeniowych oraz innych usług opisanych w niniejszych Ogólnych Warunkach lub w Umowie.
„Umowa o Świadczenie Usług Konsultacyjnych” oznacza umowę zawartą pomiędzy Specjalistą a Klientem lub pomiędzy Spółką a Klientem, w zależności od tego czy jest to Umowa o Podwykonawstwo czy Umowa Agencyjna, której przedmiotem jest świadczenie Usług Konsultacyjnych.
„Strona” oznacza Strony Umowy – Specjalistę i Spółkę.
„Podwykonawstwo” należy rozumieć jako zlecone na zewnątrz świadczenie Usług Konsultacyjnych przez Specjalistę na rzecz Klientów w imieniu Spółki.
„Konsultacja” należy przez to rozumieć usługi Specjalisty w zakresie psychologii, psychoterapii, coachingu lub innego poradnictwa świadczone na rzecz Klienta podczas Sesji w ramach Umowy o świadczenie usług konsultacyjnych na podstawie oferty opublikowanej na Platformie. Rodzaje i specyfikacje Konsultacji oferowanych przez Spółkę określa Załącznik nr 1 do niniejszych Ogólnych Warunków.
„Data Sesji” należy rozumieć jako konkretne uzgodnienie terminu (data i godzina) Sesji.
„Konto” należy rozumieć jako konto użytkownika Specjalisty, za pomocą którego Specjalista może korzystać z Platformy w celu udzielania Konsultacji Klientom.
„Zrealizowana Sesja” oznacza Sesję, która została rozpoczęta z udziałem Klienta lub Sesję, którą Klient odwołał na mniej niż 24 godziny przed ustaloną Datą Sesji lub w której Klient nie uczestniczył.
„Umowa Agencyjna” należy rozumieć jako sposób zawarcia Umowy o Świadczenie Usług Konsultacyjnych, w którym Spółka pośredniczy w zawarciu Umowy o Świadczenie Usług Konsultacyjnych pomiędzy Specjalistą a Klientem.
„Specjalistę” należy rozumieć zarówno jako specjalistę freelancera (wykonującego na własny rachunek działalność gospodarczą), jak i specjalistę na umowie cywilnoprawnej (nie posiadającego działalności gospodarczej, współpracującego ze Spółką na podstawie umowy cywilnoprawnej). Jeśli w niniejszych Ogólnych Warunkach nie określono wyraźnie, którego typu Specjalistów dotyczy dane postanowienie, to należy przyjąć, że dotyczy wszystkich Specjalistów.
2. W jaki sposób zostanie zawarta Umowa?
2.1 Stosunek umowny pomiędzy Spółką a Specjalistą nawiązuje się z chwilą zawarcia przez nich Umowy. Umowa, w tym wszelkie jej późniejsze zmiany, może być zawarta w następujący sposób:
2.2 Przed zawarciem Umowy Specjalista
przedłoży Spółce kopie swojego certyfikatu szkolenia w zakresie psychologii, psychoterapii (lub certyfikatu wydanego przez gwaranta szkolenia), dowodu osobistego oraz wszelkich innych zaświadczeń świadczących o jego specjalizacji zawodowej i tożsamości, niezbędnych do weryfikacji Specjalisty przez Spółkę oraz wykazania spełnienia warunków stawianych Specjalistom, określonych w załączniku nr 3 do niniejszych Ogólnych Warunków. Specjalista oświadcza, że wszystkie podane informacje są prawdziwe i jest odpowiedzialny za spełnienie wszystkich warunków udzielania Konsultacji, które będą oferowane w ramach Sesji.
2.3 Przed rozpoczęciem wykonywania Umowy, Specjalista powinien dokładnie rozważyć swoje kompetencje, wiedzę fachową i szkolenia lub dostępność czasową, aby upewnić się, że jest upoważniony i zdolny do świadczenia Konsultacji zgodnie z Umową i niniejszymi Ogólnymi Warunkami. Specjalista powinien wykonywać Umowę tylko wtedy, gdy stwierdzi, że leży to w zakresie jego możliwości i zdolności.
3. Jakie Usługi świadczymy na rzecz Specjalistów i jaka jest różnica między Umową Agencyjną a Podwykonawstwem?
3.1 W ramach Umowy Spółka zobowiązuje się do świadczenia swoich Usług na rzecz Specjalisty, polegających w szczególności na uzgadnianiu Umów o Świadczenie Usług Konsultacyjnych pomiędzy Specjalistą a Klientem, a dalej polegających na korzystaniu z odpowiedniego Konta, tj. Spółka umożliwia Specjaliście korzystanie z Platformy w celu oferowania Konsultacji i swoich usług Klientom, zarządzania swoim Profilem, określania Dat Sesji i ewentualnie innych treści.
3.2 W przypadku Umowy Agencyjnej, Umowa o Świadczenie Usług Konsultacyjnych zawierana jest pomiędzy Klientem a Specjalistą. Między Klientami a Spółką nie powstaje żaden stosunek umowny poprzez zamówienie Usług Konsultacyjnych i zawarcie Umowy o Świadczenie Usług Konsultacyjnych.
3.3 Spółka zorganizuje otrzymywanie od Klientów płatności za Zrealizowane Sesje. Otrzymane płatności będą przekazywane Specjalistom za określony okres rozliczeniowy i na warunkach określonych w niniejszych Ogólnych Warunkach lub Umowie Agencyjnej.
3.4 W przypadku Podwykonawstwa, Umowa o Świadczenie Usług Konsultacyjnych zawierana jest pomiędzy Spółką a stroną trzecią, zazwyczaj pracodawcą Klienta, na mocy której Klient korzysta z Usług Konsultacyjnych, podczas gdy cena za Sesję jest płacona przez stronę trzecią (zazwyczaj pracodawcę Klienta) bezpośrednio Spółce, a Spółka następnie wypłaca Wypłatę Specjaliście. Umowa Podwykonawstwa może być również zastosowana w przypadku promocji marketingowych Spółki (darmowy voucher) lub w przypadku świadczenia rekompensat, gdzie Spółka wypłaca Wypłatę za zrealizowane Sesje. Wybór, czy Konsultacje są świadczone w ramach Umowy Agencyjnej czy Podwykonawstwa należy do Spółki.
4. Jak działają Konto i Profil?
4.1 W terminie 10 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy Spółka prześle na adres e-mail Specjalisty dane do logowania do jego Konta, za pomocą którego Specjalita będzie mógł zarządzać swoim Profilem, korzystać z Usług Spółki, określać Terminy Sesji i przeprowadzać Sesje.
4.2 Konto Specjalisty będzie zabezpieczone loginem i hasłem. Specjalista zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy informacji niezbędnych do uzyskania dostępu do Konta i zobowiązuje się nie zezwalać osobom trzecim na korzystanie z Konta.
4.3 Specjalista zobowiązany jest do ujawnienia na Profilu co najmniej następujących informacji o sobie:
4.4 W Umowie, w porozumieniu ze Spółką lub poprzez ustawienia Konta, Specjalista wybiera rodzaj/rodzaje Konsultacji oferowanych przez Spółkę za pośrednictwem Platformy i wymienionych w Załączniku nr 1 do Ogólnych Warunków, a które będzie oferował Klientom w ramach swoich Sesji.
4.5 Wybór odpowiedniej kategorii Konsultacji indywidualnych zgodnie z Załącznikiem nr 1 (Indywidualna A, B, C lub D) odpowiada w szczególności spełnieniu kryteriów dla Konsultacji indywidualnych, które są ustalone przez Spółkę w odrębnym dokumencie dostępnym pod linkiem oraz aktualnemu zapotrzebowaniu Klientów na Konsultacje w danej kategorii. O wszelkich aktualizacjach kryteriów Spółka poinformuje Specjalistów w odpowiedniej formie. Zmiana na wyższą kategorię poszczególnych Konsultacji zawsze wymaga zgody Spółki na podstawie wniosku Specjalisty o zmianę kategorii na jego Profilu
4.6 Spółka jest uprawniona, według własnego uznania, do tymczasowego lub całkowitego uniemożliwienia korzystania z Konta lub ukrycia Profilu, a tym samym do zawieszenia lub zakończenia świadczenia Usług na rzecz Specjalisty, jeżeli Specjalista naruszy Umowę, Ogólne Warunki lub powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Zawieszenie może nastąpić ze skutkiem natychmiastowym. Jeśli Spółka podejmie decyzję o zakończeniu świadczenia Usług na rzecz Specjalisty, nastąpi to z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia. Zawieszenie lub wypowiedzenie może nastąpić w szczególności w przypadku naruszenia przez Specjalistę zobowiązań wynikających z Umowy (w tym Ogólnych Warunków) lub naruszenia powszechnie obowiązujących przepisów prawa w związku ze świadczeniem Konsultacji, w zależności od wagi takiego naruszenia. Spółka jest uprawniona do tymczasowego lub trwałego uniemożliwienia korzystania z Konta lub ukrycia Profilu, a tym samym do zawieszenia lub zakończenia świadczenia Usług na rzecz Specjalisty w dowolnym momencie i bez uprzedniego powiadomienia, w następujących przypadkach:
Spółka może również wezwać Specjalistę do usunięcia takiego naruszenia, a Specjalista niezwłocznie usunie takie naruszenie.
4.7 W przypadku, gdy Spółka podejmie decyzję o ograniczeniu lub zawieszeniu świadczenia Usług na rzecz Specjalisty zgodnie z punktem 4.6 Ogólnych Warunków, Spółka poinformuje Specjalistę o takiej decyzji za pośrednictwem poczty elektronicznej wraz z jej uzasadnieniem. Spółka nie musi podawać uzasadnienia swojej decyzji, jeśli podlega obowiązkowi prawnemu lub regulacyjnemu lub musi przedstawić konkretne fakty lub okoliczności lub w przypadku, gdy Spółka może wykazać, że dany Specjalista wielokrotnie naruszył Umowę i/lub Ogólne Warunki, co skutkuje zakończeniem świadczenia Usług. Jeśli Specjalista nie zgadza się z taką decyzją, może sprzeciwić się decyzji Spółki za pośrednictwem poczty elektronicznej w ciągu 15 dni od jej otrzymania. Po takim sprzeciwie Spółka w ciągu 30 dni weryfikuje swoją decyzję za pośrednictwem komisji składającej się z co najmniej trzech osób ze Spółki, które nie były zaangażowane w pierwotną decyzję, i powiadamia Specjalistę o decyzji komisji pocztą elektroniczną. Sprzeciw wobec decyzji komisji nie jest możliwy.
4.8 Specjalista przyjmuje do wiadomości, że Platforma lub Konto mogą nie być dostępne w sposób ciągły, w szczególności w zakresie niezbędnej konserwacji sprzętu i oprogramowania Spółki lub niezbędnej konserwacji sprzętu i oprogramowania osób trzecich, które dostarczają Platformę lub inne usługi powiązane dla Spółki, z powodu siły wyższej, działań osób trzecich lub awarii zasilania lub łączności. Spółka poinformuje Specjalistę z wyprzedzeniem o każdym przestoju Platformy.
4.9 Spółka pragnie poinformować Specjalistę o moderowaniu treści publikowanych przez Specjalistę na Platformie. Spółka nigdy nie zmieni treści publikowanych na Profilu, jednakże Spółka może sprawdzać treści na Profilu i inne treści publikowane na Platformie przez Specjalistę przed i po ich opublikowaniu w celu upewnienia się, że treści te nie naruszają Umowy, niniejszych Ogólnych Warunków oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa i publikować je dopiero po przeprowadzeniu takiej kontroli lub usunąć takie treści, jeśli zostały już opublikowane. Jeśli treść opublikowana przez Specjalistę narusza Umowę, niniejsze Ogólne Warunki , Kodeks Postępowania i/lub powszechnie obowiązujące przepisy prawa, Spółka może podjąć decyzję o niepublikowaniu takiej treści lub usunięciu jej z Platformy, jeśli została już opublikowana. Ani algorytmiczna, ani zautomatyzowana weryfikacja treści nie będzie stosowana, wszystkie recenzje będą ściśle przetwarzane przez ludzi.
4.10 Jeżeli Spółka podejmie decyzję o niepublikowaniu lub usunięciu treści zgodnie z ust. 4.9, Spółka poinformuje Specjalistę o takiej decyzji i jej przyczynach za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jeśli Specjalista nie zgadza się z taką decyzją, może sprzeciwić się decyzji Spółki za pośrednictwem poczty elektronicznej w ciągu 15 dni od jej otrzymania. Po takim sprzeciwie Spółka w ciągu 30 dni weryfikuje swoją decyzję za pośrednictwem komisji składającej się z co najmniej trzech osób ze Spółki, które nie były zaangażowane w pierwotną decyzję, i powiadamia Specjalistę o decyzji komisji pocztą elektroniczną. Sprzeciw wobec decyzji komisji nie jest możliwy.
4.11 Jeśli Specjalista nie udzielił Klientowi Konsultacji za pośrednictwem Platformy przez ponad rok, Firma może usunąć Profil Specjalisty.
Spółka pragnie poinformować Specjalistę, że w żaden sposób nie ogranicza Specjaliście możliwości oferowania i promowania Konsultacji konsumentom na różnych warunkach za pośrednictwem różnych kanałów, z wyjątkiem obowiązku Specjalisty wynikającego z ust. 11.2. lit. p) Ogólnych Warunków.
5. Jak działa ranking i umieszczanie profili?
5.1 Domyślnym ustawieniem rankingu Profili podczas wyszukiwania lub przeglądania Platformy przez Klientów jest „rekomendowany” („Domyślny Ranking”). Spółka oferuje również inne sposoby rankingowania Specjalistów i ich Profili, takie jak według długości ich doświadczenia, liczby recenzji lub według najniższej lub najwyższej Ceny. Dodatkowe sposoby mogą zostać dodane.
5.2 O pozycji w Domyślnym Rankingu decydują następujące kryteria: liczba zrealizowanych Sesji, liczba terminów Sesji aktualnie dostępnych do zarezerwowania, liczba Sesji anulowanych oraz liczba i średnia ocen Klienta. Kryteria te mają taką samą wartość i są sobie równe.
5.3 Spółka nie świadczy podobnych lub identycznych usług dla Klientów na Platformie, dlatego nie ma zróżnicowanego traktowania.
6. Jak dodaje się Terminy sesji do profilu?
6.2 W przypadku wzrostu liczby stałych Klientów i braku możliwości znalezienia terminów Sesji dla nowych Klientów, Specjalista może ukryć swój Profil przed nowymi Klientami, ale nadal jest zobowiązany do oferowania terminów Sesji dla stałych Klientów w celu zapewnienia kontynuacji opieki.
6.3 Specjalista nie jest zobowiązany do utrzymywania liczby zamieszczanych Terminów Sesji, jeżeli poinformuje Spółkę i swoich dotychczasowych Klientów z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem, że nie będzie zamieszczał Terminów Sesji przez okres co najmniej 14 dni. W takim przypadku Specjalista zobowiązany jest jednak do zamieszczania swoich Dat Sesji przez okres co najmniej 14 dni po jego powrocie. Jeżeli Specjalista, przy zachowaniu należytej staranności zawodowej, uzna za niewłaściwe oczekiwanie przez Klienta na powrót Specjalisty na kolejną Konsultację, Specjalista poinformuje o tym Klienta oraz przekaże Klientowi dane kontaktowe innego Specjalisty, który oferuje swoje Konsultacje za pośrednictwem Platformy. Jeżeli Specjalista zamierza zawiesić Terminy Sesji na okres krótszy niż 14 dni, nie ma obowiązku informowania o tym Spółki ani Klientów.
7. Jak działa sama Sesja?
7.1 Sesje odbywają się zdalnie online za pośrednictwem Platformy oraz aplikacji Twilio, do której dostęp można uzyskać bezpośrednio z Platformy.
7.2 Sesje prowadzone są w formie audiowizualnej, tekstowej lub audio zgodnie z preferencjami Klienta.
7.3 Czas trwania Sesji określony jest w specyfikacji danej Konsultacji. Specjalista zobowiązuje się do przestrzegania czasu trwania Sesji i zarezerwowania zawsze co najmniej 10 minut dodatkowo ponad czas trwania Sesji. Sesja rozpoczyna się w Dniu i godzinie rozpoczęcia Sesji, niezależnie od tego, czy Klient dołączy do niej później.
7.4 Po wybraniu przez Klienta Daty Sesji i zapłaceniu odpowiedniej kwoty, zarówno Klient jak i Specjalista otrzymują e-mail z potwierdzeniem Daty Sesji. W momencie wysłania tego potwierdzenia, pomiędzy Specjalistą a Klientem zostaje zawarta Umowa o świadczenie usług konsultacyjnych, a Data Sesji staje się wiążąca dla obu Stron.
7.5 Specjalista może odwołać potwierdzoną Datę Sesji nie później niż 24 godziny przed ustaloną Datą Sesji z Klientem, odwołując Datę Sesji za pośrednictwem Konta. Spółka zapewni, że informacja ta zostanie przekazana Klientowi. Specjalista może odwołać (i przełożyć) uzgodnioną Datę Sesji w ten sposób maksymalnie raz w miesiącu kalendarzowym dla jednego konkretnego Klienta, ale nie więcej niż trzy razy łącznie w miesiącu kalendarzowym dla wszystkich pozostałych Klientów.
7.6 Jeżeli uzgodniona Sesja w potwierdzonej Dacie Sesji nie odbędzie się z przyczyny leżącej po stronie Specjalisty, bez poważnego powodu zakomunikowanego przez Specjalistę Spółce z wyprzedzeniem lub bez zbędnej zwłoki, Specjalista zapłaci Spółce karę umowną w wysokości Wypłaty za daną Konsultację za każde takie naruszenie, przy czym Wypłata będzie wymagalna i płatna w terminie 15 dni od daty wezwania przez Spółkę do zapłaty.
7.7 Jeżeli zarezerwowane Sesje nie odbędą się z przyczyny leżącej po stronie Specjalisty, bez poważnej przyczyny podanej z góry do wiadomości Spółki przez Specjalistę więcej niż trzy razy w jednym roku kalendarzowym, Spółka może, oprócz naliczenia stosownej kary umownej, usunąć Profil Specjalisty wraz z powiązanymi treściami, takimi jak recenzje itp. oraz odstąpić od Umowy.
8. W jaki sposób wypłacana jest Wypłata i jakie są warunki płatności?
8.1 Za każdą Ukończoną Sesję Specjalista jest uprawniony do Wypłaty wymienionej w cenniku stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszych Ogólnych Warunków. W przypadku Umowy Agencyjnej, Specjalista jest uprawniony do otrzymania Ceny Klienta po odliczeniu Ceny, gdzie powstała różnica odpowiada kwocie Wypłaty (więcej szczegółów podano poniżej w niniejszym paragrafie). W przypadku Podwykonawstwa, Specjalista jest uprawniony bezpośrednio do Wypłaty. Specjalista przyjmuje do wiadomości, że struktura Wypłat określona w Załączniku nr 2 odnosi się do każdego Klienta osobno (tj. Wypłata za 1, 2, 3 itd. sesję . będzie stosowana dla każdego Klienta Specjalisty).
8.2 W odróżnieniu od powyższego, w przypadku opłacenia przez Klienta Sesji z góry w ramach planu Subskrypcji, Klient ma prawo do otrzymania Sesji za taką samą Cenę Klienta, jak na początku bieżącej Subskrypcji. Wypłata Specjalisty za takie przedpłacone, zakończone Sesje w czasie trwania Abonamentu Klienta będzie również odpowiadać Wypłacie obowiązującej na początku bieżącego Abonamentu, niezależnie od aktualnego cennika w Załączniku 2 lub faktu, że Specjalista awansował do wyższej kategorii Konsultacji indywidualnych (patrz Art. 4.5).
8.3 Specjalista nie jest uprawniony do Wypłaty za pierwszą zakończoną Sesję z danym Klientem, jeżeli Klient był niezadowolony z jakości świadczonych usług Konsultacji, powiadomił Spółkę o swoim niezadowoleniu, a Spółka według swojego uznania uznała jego zastrzeżenia. Nie dotyczy to jednak sytuacji, gdy niezadowolenie dotyczyło Usług świadczonych przez Spółkę, w takim przypadku Wypłata za Specjalistę zostanie wypłacona przez Spółkę. W przypadku odbycia kolejnych Sesji z danym Klientem, uprawnienie Specjalisty do Wypłat na podstawie niniejszego paragrafu nie wygasa.
8.4 W przypadku Umowy Agencyjnej, Spółce przysługuje Cena za świadczone przez nią Usługi oraz za zaaranżowanie Umowy o świadczenie usług konsultacyjnych. Wysokość Ceny stanowi różnicę pomiędzy ceną Klienta za Sesję a Wypłata, zgodnie z cennikiem stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszych Ogólnych Warunków, i jest obliczana zgodnie z obowiązującą taryfą w oparciu o liczbę i rodzaj Zrealizowanych Konsultacji. Spółka jest uprawniona do zapłaty Ceny po zakończeniu Zrealizowanej Sesji.
8.5 Spółka zorganizuje odpowiedni sposób płatności na Platformie poprzez bramkę płatniczą, w ramach której Specjalista upoważnia Spółkę do przyjmowania płatności od Klientów z tytułu Umów o Świadczenie Usług Konsultacyjnych dokonywanych w trybie Umowy Agencyjnej na rachunek bankowy Spółki.
8.6 Spółka przesyła Specjaliście zestawienie zrealizowanych Sesji oraz wysokość Wypłaty zawsze do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym odbyły się Zrealizowane Sesje.
8.7 Wypłata będzie przekazywana na rachunek bankowy Specjalisty zawsze do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, za który Wypłata jest należna, a w przypadku Umów Agencyjnych Spółka jednostronnie dokona potrącenia Ceny z należną Wypłatą. Kwota zapisana na rachunku Specjalisty w przypadku Umowy Agencyjnej będzie zatem stanowiła Wypłatę pomniejszoną o Cenę, którą Specjalista jest zobowiązany zapłacić Spółce.
8.8 Przy ustalaniu i obliczaniu Ceny decydujące znaczenie mają dane zapisane w ewidencji Platformy.
8.9 Poprzez zawarcie Umowy Specjalista upoważnia Spółkę do wystawiania w imieniu i na rzecz Specjalisty dokumentów podatkowych (w tym faktur korygujących i zaliczkowych) lub faktur za Sesje, z zastrzeżeniem, że Spółka przekaże Specjaliście kopię takich faktur. Specjalista ujawni Spółce wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego wystawienia dokumentów podatkowych oraz weryfikacji ich prawidłowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za zobowiązania Specjalisty wobec właściwych organów podatkowych, w szczególności w zakresie podatku od towarów i usług, chyba że na podstawie obowiązujących przepisów prawa Spółka jest płatnikiem potrąceń/ zaliczek na podatek dochodowy dla Specjalistów.
8.10 W przypadku zwłoki Spółki w uregulowaniu jakiejkolwiek należności wobec Specjalisty, Specjalista będzie uprawniony do odsetek za zwłokę w wysokości ustawowej.
8.11 W przypadku Podwykonawstwa Specjalista jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Spółkę o tym, czy jest zatrudniony, bądź też ma zawartą umowę zlecenie/ umowę o świadczenie usług z innym podmiotem, który jest płatnikiem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne na rzecz Specjalisty, jak również o wszelkich zmianach w tym zakresie, które mają wpływ na to, czy Spółka ma status płatnika tych składek, czy też nie. W razie niewykonania obowiązków, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeśli Spółka zostanie obciążona przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych bądź inny właściwy organ (w tym również sąd) obowiązkiem uregulowania należnych składek na ubezpieczenie społeczne i/ lub zdrowotne na rzecz ww. Specjalisty, Spółka może dochodzić od Specjalisty zapłaty kary umownej w wysokości równowartości 1.000 euro za każde naruszenie. W razie poniesienia przez Spółkę kosztów w wysokości przekraczającej ww. kary umowne, Spółka może dochodzić od Specjalisty odszkodowania na zasadach ogólnych.
9. Jakie są warunki Umowy o Świadczenie Usług Konsultacyjnych?
9.1 Warunki Umowy o świadczenie usług konsultacyjnych regulują Ogólne Warunki opublikowane na stronie https://hedepy.pl/zasady-i-warunki/, a Specjalista nie jest uprawniony do ich zmiany lub modyfikacji indywidualnie dla konkretnych Klientów.
9.2 Reklamacje oraz ewentualne odstąpienie od Umowy o świadczenie usług konsultacyjnych przez Klienta rozpatrywane są w pierwszej kolejności przez Spółkę, z którą Klient kontaktuje się w celu rozwiązania sprawy. Spółka ocenia takie roszczenia Klienta według własnego uznania i w odniesieniu do wieloletniej współpracy z Specjalistą i jej jakości.
10. Jak długo trwa Umowa i jak można ją rozwiązać?
10.1 Umowa zawierana jest na czas nieokreślony.
10.2 Każda ze Stron może rozwiązać Umowę w drodze pisemnego wypowiedzenia skierowanego do drugiej Strony na adres wskazany w Umowie (w tym w formie elektronicznej). Okres wypowiedzenia wynosi 14 dni i rozpoczyna się w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym pisemne wypowiedzenie zostało doręczone drugiej Stronie.
10.3 W przypadku rozwiązania Umowy, Spółka niezwłocznie, nie później niż do końca okresu wypowiedzenia, ukryje Profil Specjalisty przed nowymi Klientami. Specjalista zobowiązany jest do zapewnienia stałym Klientom opieki follow-up za pośrednictwem Platformy przez okres maksymalnie 2 miesięcy, o ile Klient zgłosi takie zapotrzebowanie. Do tych Sesji kontrolnych stosuje się odpowiednio niniejsze Warunki. Po upływie okresu 2 miesięcy Specjalista nie jest już zobowiązany do zapewnienia Klientom opieki follow-up za pośrednictwem Platformy, przy czym zobowiązuje się do zakończenia opieki w sposób uwzględniający interesy i stan Klienta, a w razie potrzeby do zalecenia dalszego postępowania.
10.4 W przypadku naruszenia Ogólnych Warunków i Umowy, Stronom przysługuje 5-dniowy okres wypowiedzenia w formie pisemnej, liczony od pierwszego dnia po doręczeniu wypowiedzenia drugiej Stronie. Upływ okresu wypowiedzenia nie wpływa na prawo Spółki do zablokowania Konta lub ukrycia Profilu Specjalisty.
10.5 Spółka może rozwiązać Umowę w trybie natychmiastowym w przypadku:
10.6 Ponadto Spółka może odstąpić od Umowy w przypadkach określonych w Ogólnych Warunkach i/lub Umowie, a także w przypadku naruszenia przez Specjalistę jego zobowiązania określonego w Umowie. Strony nie mogą odstąpić od Umowy w odniesieniu do usług lub płatności, które już wzajemnie wykonały. Ponadto, Spółka może odstąpić od Umowy, jeżeli Klient wielokrotnie zgłasza Specjalistę lub jego Profil z powodu naruszenia Ogólnych Warunków lub Kodeksu Postępowania, lub jeżeli Klienci wielokrotnie skarżą się na Specjalistę.
10.7 Specjalista może odstąpić od Umowy, jeżeli Spółka zalega z uregulowaniem jakiejkolwiek należności wobec Specjalisty przez okres dłuższy niż 60 dni.
10.8 W przypadku naruszenia Umowy przez Specjalistę, Spółka może jednostronnie potrącić wszelkie wierzytelności wobec Specjalisty i odjąć kwotę tych wierzytelności ze środków zarządzanych dla Specjalisty w ramach Umowy.
11. Jakie inne prawa i obowiązki ma Specjalista? I co się stanie, jeśli naruszy swoje obowiązki?
11.1 Specjalista ma prawo odmówić przyjęcia Klienta, jeśli uzna, że nie jest w stanie najlepiej pomóc Klientowi. W takim przypadku Specjalista powinien poinformować o tym Spółkę i Klienta oraz zaproponować Klientowi odpowiednie rozwiązanie w postaci skierowania go do innego Specjalisty, który świadczy swoje usługi na Platformie lub innej odpowiedniej organizacji.
11.2 Specjalista zobowiązuje się ponadto:
a) Świadczyć Sesje i swoje Usługi Konsultacyjne wyłącznie osobiście, na odpowiednim poziomie eksperckim i profesjonalnym oraz zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami prawa, regulacjami, Kodeksem oraz normami moralnymi i etycznymi;
b) Zorganizować na swój koszt wszelkie urządzenia techniczne niezbędne do prawidłowego i nieprzerwanego przebiegu Sesji, w tym dostęp do Internetu;
c) Utrzymywać swoje dane (w szczególności dane rozliczeniowe) w stanie aktualnym i dokładnym, a w przypadku zmiany swoich danych powiadomić Spółkę o takich zmianach bez zbędnej zwłoki lub zaktualizować zmienione dane na swoim Koncie. Jeżeli Specjalista nie wywiąże się z tego obowiązku, będzie on odpowiedzialny za wszelkie szkody poniesione przez Spółkę w związku z użyciem niewłaściwych danych Specjalisty;
d) Podczas korzystania z Platformy – świadczenia usług Konsultacji zgodnie z niniejszymi Ogólnymi Warunkami, Kodeksem Postępowania oraz innymi przepisami prawa mającymi zastosowanie do świadczenia Konsultacji;
e) Ujawniać wyłącznie pełne i prawdziwe informacje o sobie i Konsultacjach, w tym Daty Sesji;
f) Podczas wykonywania Umowy zachowywać się w taki sposób, aby nie przynieść Spółce ujmy i postępować zgodnie z najlepszymi możliwościami i dobrymi obyczajami;
g) Nie nagrywać na wideo ani w inny sposób nie rejestrować przebiegu Sesji i ich treści, z wyjątkiem notatek terapeutycznych sporządzanych w sposób zapewniający ich prywatność, chyba że Strony postanowią inaczej, oraz zachować poufność w zakresie wszelkich informacji dotyczących Klientów lub Sesji.
h) Chronić prawa własności intelektualnej należące do Spółki, jak również prawa osób trzecich, na które może mieć wpływ realizacja Umowy;
i) nie nakłaniać w żaden sposób Klienta do zawarcia Umowy o świadczenie usług konsultacyjnych lub podobnej umowy o świadczenie usług konsultacyjnych bezpośrednio z Specjalistą.
j) Nie oferowania swoich usług online na innych konkurencyjnych platformach korzystniej (tj. po niższej cenie lub na innych korzystniejszych warunkach) niż usługi Konsultacji na Platformie. Dopuszczalna tolerancja to różnica 20 PLN w cenie danego typu Sesji, w tym pierwszej Sesji.
k) posiadania przez Specjalistę aktualnej umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej oraz przedłożenia Spółce kopii polisy potwierdzającej jej zawarcie a także przedłożenia nowej polisy potwierdzającej zawarcie kolejnej umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w ostatnim dniu obowiązywania poprzedniej umowy.
11.3 Jeżeli Specjalista naruszy swoje obowiązki wynikające z niniejszych Ogólnych Warunków, zasady określone w Kodeksie Postępowania lub obowiązujące przepisy prawa, nie tylko wobec Spółki, ale również wobec Klientów, czy to umyślnie, czy nieumyślnie, Specjalista będzie odpowiedzialny wobec Spółki za szkodę w pełnej wysokości i będzie zobowiązany do zwrotu Spółce wszystkich kosztów poniesionych przez Spółkę w celu usunięcia naruszenia wynikającego z naruszającego zachowania Specjalisty.
11.4 Spółka może w odpowiedni sposób monitorować przestrzeganie obowiązujących przepisów (w tym przepisów o ochronie danych osobowych, a w szczególności wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych) oraz wykonywanie Umowy, w tym udzielanie Konsultacji, m.in. poprzez uzyskiwanie informacji zwrotnej od Klientów. Specjalista zobowiązuje się do udzielenia niezbędnej współpracy i pomocy podczas przeglądu zgodnie ze zdaniem poprzednim.
11.5 W przypadku naruszenia zobowiązania:
11.6 Kara umowna będzie wymagalna i płatna w ciągu 14 dni od otrzymania przez Specjalistę pisemnego wezwania do jej zapłaty. Uregulowanie kary umownej nie wyklucza prawa Spółki do odszkodowania w pełnej wysokości.
12. Co zrobić, gdy coś nie działa na Platformie?
12.1 Jeżeli Specjalista potrzebuje skontaktować się ze Spółką w celu uzyskania wsparcia serwisowego, np. zgłosić błąd, zadać pytanie lub umieścić zgłoszenie, może skontaktować się ze Spółką pod adresem pomoc@hedepy.pl.
13. Jak chronimy informacje poufne i dane osobowe Klientów?
Informacje Poufne
13.1 Umowa oraz informacje i dokumenty z nią związane, w tym szczegóły dotyczące Klientów, Konsultacji i Sesji, tajemnice handlowe, a także wszelkie szkolenia, kursy edukacyjne, lekcje, materiały lub wewnętrzne wytyczne, metodologie lub standardy przekazywane Specjalistom przez Spółkę („Informacje Poufne”), mają charakter poufny bez konieczności wyraźnego oznaczenia ich jako takie, a Specjalista nie będzie, bez zgody Spółki, ujawniać takich Informacji Poufnych w jakiejkolwiek formie osobom trzecim ani wykorzystywać Informacji Poufnych na własny użytek niezwiązany z Platformą, z wyjątkiem sytuacji, gdy ujawnienie takich Informacji Poufnych jest wymagane przez prawo lub przez właściwe organy zgodnie z obowiązującymi przepisami, lub gdy takie informacje są już dostępne w domenie publicznej.
13.2 Powyższe zobowiązanie nie narusza prawa Stron do ujawniania informacji dotyczących Umowy oraz wszelkich innych informacji i dokumentów z nią związanych swoim profesjonalnym doradcom, ich pracownikom lub innym kontrahentom, pod warunkiem, że osoby te przyjmą na siebie zobowiązanie do zachowania poufności co najmniej w takim samym zakresie, jaki wynika z niniejszych Ogólnych Warunków. Ponadto nie będzie uważane za naruszenie obowiązku zachowania poufności, jeżeli ujawnienie informacji jest uzależnione od zgody drugiej Strony, lub jeżeli ujawnienie wynika z Ogólnych Warunków, lub jeżeli na Specjaliście ciąży obowiązek sprawozdawczy wynikający z obowiązujących przepisów prawa (w szczególności z Kodeksu Karnego).
13.3 Zobowiązanie do nieujawniania powyższych Informacji Poufnych oraz zakaz wykorzystywania Informacji Poufnych na własny użytek niezwiązany z Platformą trwa 5 lat po rozwiązaniu Umowy.
13.4 W przypadku naruszenia przez Specjalistę któregokolwiek z obowiązków wynikających z niniejszego Artykułu 13, Spółka jest uprawniona do żądania zapłaty kary umownej w wysokości 2000 EUR w terminie 20 dni na pisemne żądanie przesłane do Specjalisty. Niniejsze postanowienie nie wyklucza prawa Spółki do dochodzenia odszkodowania w pełnej wysokości.
Dane osobowe Klientów
13.5 Specjalista zobowiązany jest do przetwarzania danych osobowych Klientów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, przy czym w celu uniknięcia wątpliwości Strony potwierdzają, że są odrębnymi administratorami danych i nie istnieje między nimi stosunek przetwarzania danych.
13.6 Specjalista zobowiązuje się ponadto do informowania Klientów o tym, jakie dane osobowe przetwarza oraz do wypełnienia obowiązku informacyjnego wobec Klientów zgodnie z przepisami regulującymi ochronę danych osobowych.
13.7 Wnioski Klientów jako osób, których dane dotyczą, w zakresie ochrony danych osobowych będą obsługiwane przez Spółkę, a Specjalista zobowiązuje się do (i) poinformowania Spółki o otrzymaniu wniosku Klienta w ciągu 72 godzin od jego otrzymania; (ii) udzielenia Spółce wszelkiej pomocy w celu przygotowania terminowej i wyczerpującej odpowiedzi dla Klienta; (iii) udzielenia wszelkiej pomocy przy realizacji prawa do przenoszenia danych, jeśli ma ono zastosowanie, przy jednoczesnym zapewnieniu ochrony przekazywanych danych i zapewnieniu, że nie zostaną one ujawnione osobom trzecim, w tym Spółce, w trakcie realizacji tego prawa.
13.8 Specjalista zobowiązuje się do informowania Spółki o (i) każdym wycieku danych osobowych Klientów; (ii) skardze Klienta jako osoby, której dane dotyczą, otrzymanej za pośrednictwem Urzędu Ochrony Danych Osobowych i/lub innego organu nadzorczego, która może mieć wpływ na profesjonalizm i/lub fachowość przetwarzania danych osobowych; (iii) każdym zawiadomieniu przez Urząd Ochrony Danych Osobowych o wszczęciu kontroli i/lub weryfikacji prawidłowości postępowania z danymi osobowymi, wszystko w ciągu 48 godzin od ich wykrycia.
14. Co z własnością intelektualną Spółki i Specjalisty?
14.1 Spółka jest wyłącznym i nieograniczonym wykonawcą wszystkich praw własności oraz, w najszerszym zakresie dozwolonym przez prawo, praw osobistych do Platformy jako utworu chronionego prawem autorskim w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz.u. 2022 poz. 2509 z późniejszymi zmianami („Ustawa o Prawie Autorskim”).
14.2 Poprzez zawarcie Umowy Spółka udziela Specjaliście ograniczonego prawa do korzystania z Platformy w zakresie funkcjonalności udostępnionych Specjaliście w ramach Konta („Licencja”). Licencja udzielona na podstawie niniejszej Umowy jest niewyłączna. Licencja udzielana jest na okres obowiązywania Umowy. Licencja nie jest ograniczona terytorialnie. W ramach Licencji Specjalista nie jest uprawniony do udzielenia jakiejkolwiek części praw składających się na Licencję (udzielenia sublicencji) osobie trzeciej ani do przeniesienia Licencji na osobę trzecią bez zgody Spółki. Wypłata za udzielenie Licencji jest częścią Wypłaty.
14.3 Wszelkie prawa Spółki (zarówno majątkowe, jak i osobiste, w przypadkach dozwolonych przez prawo) do Platformy pozostają własnością Spółki.
14.4 Specjalista niniejszym udziela Spółce niewyłącznej licencji na nieograniczone korzystanie z utworów, tj. w szczególności nazw, logotypów, haseł, grafik i zdjęć, będących częścią treści publikowanych przez Specjalistę na Platformie. Upoważnienie to udzielane jest bez ograniczenia terytorialnego i czasowego oraz nieodpłatnie.
14.5 Strony mogą wymieniać drugą Stronę jako referencje na swoich stronach internetowych. Jeżeli w tym celu przekazują sobie wzajemnie logotypy lub inne utwory, są uprawnione do korzystania z nich w celu dołączenia ich do wzmianki, zgodnie z instrukcjami tej Strony lub zgodnie z ich zwykłym wykorzystaniem do realizacji celu referencji. Specjalista nie ma prawa przejmować ani publikować referencji uzyskanych od Klientów bez zgody Spółki.
14.6 Spółka może wykorzystywać informacje o Usługach Konsultacyjnych i Specjaliście, w tym imię i nazwisko Specjalisty oraz specjalizację Specjalisty, zarówno w trybie offline, jak i online, w tym w ramach e-mail marketingu i/lub reklamy PPC (Pay Per Click) oraz podobnych rodzajów promocji online, w celu promowania swoich Usług i Platformy. Sposób, w jaki Usługi, Platforma i Specjalista są promowane w ramach Platformy i na innych stronach internetowych zależy od uznania Spółki**.**
14.7 Spółka informuje Specjalistę, że dane i treści publikowane na Platformie w czasie trwania Umowy nie są przechowywane przez Spółkę po rozwiązaniu Umowy.
15. Kto ponosi jaką odpowiedzialność?
15.1 Spółka nie ponosi żadnej odpowiedzialności za prawidłowe świadczenie usług Sesji i Konsultacji na rzecz Klienta. Specjalista ponosi całkowitą odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane przez jakiekolwiek porady lub informacje udzielone podczas Sesji i usług Konsultacyjnych lub w wyniku ich dostarczenia.
15.2 Spółka nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody spowodowane niewłaściwym korzystaniem z Platformy, Konta lub Profilu Specjalisty z jakiejkolwiek przyczyny (w tym m.in. z powodu siły wyższej, działań osoby trzeciej lub Specjalisty, awarii zasilania lub łączności). Spółka nie może ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody (w tym utracone zyski) wynikające z korzystania z Platformy, Konta lub Profilu Specjalisty lub z ograniczenia lub przerwy w ich dostępności, ani też nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu Usług, jeśli są one spowodowane przez osoby trzecie lub siłę wyższą (na przykład, cyberatak, długotrwałą przerwę w dostawie energii elektrycznej lub telekomunikacyjnej, niewłaściwą obsługę przez firmy usługowe) lub przez Specjalistę (na przykład niewłaściwa obsługa Platformy, Konta lub Profilu Specjalisty, brak zapewnienia łączności internetowej, wady sprzętu, wady funkcjonalności i technologii osób trzecich itp.) lub z powodu zakończenia działania Platformy, Konta lub Profilu Specjalisty. W tych przypadkach Specjalista zrzeka się prawa do odszkodowania.
15.3 Spółka ponosi natomiast odpowiedzialność wobec Specjalisty za szkody spowodowane rażącym lub umyślnym naruszeniem Umowy, jednak tylko do wysokości otrzymanej już Wypłaty za świadczone Usługi. Utracone korzyści nie podlegają rekompensacie w żadnym przypadku.
15.4 Specjalista jest odpowiedzialny za dostarczenie usługi Sesji i jeśli nie będzie w stanie zapewnić Klientowi Konsultacji w sposób prawidłowy i w uzgodnionym Dniu Sesji, Specjalista będzie ponosił odpowiedzialność za konsekwencje.
16. Mechanizmy powiadamiania i działania
16.1 Jeżeli Specjalista uzna treści publikowane na Platformie za niezgodne z prawem, może zgłosić ten fakt za pośrednictwem poczty elektronicznej. W tym celu można skorzystać z formularza stanowiącego Załącznik nr 4 do Ogólnych Warunków. Po otrzymaniu takiego zgłoszenia Spółka potwierdza Specjaliście jego otrzymanie za pośrednictwem wiadomości e-mail. Spółka również, bez zbędnej zwłoki, powiadamia Specjalistę o swojej decyzji w odniesieniu do informacji, których dotyczy zgłoszenie, oraz przekazuje Specjaliście informacje o możliwościach sprzeciwienia się takiej decyzji.
16.2 Jeśli Specjalista pominie lub nie dołączy niektórych informacji wymaganych w formularzu (Załącznik 4), przyjmuje do wiadomości, że jego zgłoszenie może nie zostać przetworzone z powodu braku niezbędnych informacji po stronie Spółki.
16.3 Spółka przetworzy wszystkie zgłoszenia zawierające niezbędne informacje w sposób terminowy, staranny, niearbitralny i obiektywny. Spółka nie wykorzystuje żadnych zautomatyzowanych i decyzyjnych środków do takiego przetwarzania.
17. Postanowienia końcowe
17.1 Specjalista przyjmuje do wiadomości, że Spółka przetwarza jego dane osobowe w celu świadczenia Usług zgodnie z przepisami prawa dotyczącymi przetwarzania i ochrony danych osobowych, w szczególności, ale nie wyłącznie, Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (GDPR), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. 2019 poz. 1781 z późniejszymi zmianami) oraz wszelkie sądowe lub administracyjne interpretacje przepisów dotyczących przetwarzania i ochrony danych osobowych, wszelkie wytyczne, kodeksy postępowania lub zatwierdzone mechanizmy certyfikacji wydane przez Urząd Ochrony Danych. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych Specjalistów określone są w Polityce przetwarzania danych osobowych opublikowanej na Platformie.
17.2 Jeżeli Specjalista potrzebuje dostępu do danych przekazanych Spółce przez siebie lub przez Klientów, może zwrócić się do Spółki o udostępnienie mu tych informacji. Jeżeli Spółka nie będzie miała przeszkód prawnych lub umownych, ujawni te informacje Specjaliście.
17.3 Spółka może jednostronnie zmienić niniejsze Ogólne Warunki, informując Specjalistę o zmianach z co najmniej 15-dniowym wyprzedzeniem za pośrednictwem poczty elektronicznej. W przypadku braku zgody Specjalisty na zmianę, Specjalista powiadomi o tym fakcie Spółkę za pośrednictwem poczty elektronicznej i będzie miał prawo do rozwiązania Umowy z dniem zmiany Ogólnych Warunków. Jeżeli Specjalista nie wyrazi sprzeciwu, uznaje się, że wyraził zgodę na zmianę Ogólnych Warunków.
17.4 Wszelkie spory dotyczące Usług lub Umowy będą rozstrzygane wyłącznie na podstawie prawa polskiego i będą rozstrzygane przez sądy właściwe miejscowo i jurysdykcyjnie w Rzeczypospolitej Polskiej według siedziby Spółki.
17.5 Jeśli którekolwiek z postanowień Warunków zostanie uznane za nieważne lub nieskuteczne, pozostałe postanowienia Umowy i Ogólnych Warunków pozostaną ważne i skuteczne, pod warunkiem, że można je oddzielić. Nieważne lub nieskuteczne postanowienie Ogólnych Warunków zostanie zastąpione postanowieniem, którego znaczenie jest jak najbardziej zbliżone do nieważnego lub nieskutecznego postanowienia.
17.6 Spółka może przenieść prawa i obowiązki wynikające z Umowy na osobę trzecią, na co Specjalista wyraża zgodę.
17.7 Wymiana wiadomości e-mail lub innych wiadomości elektronicznych będzie uznawana za formę pisemną, chyba że w niniejszych Ogólnych Warunkach lub Umowie ustalono inaczej.
17.8 Dla uniknięcia wątpliwości Spółka i Specjalista freelancer wyraźnie potwierdzają, że są przedsiębiorcami, realizującymi Umowę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
17.9 Strony niniejszym przyjmują na siebie ryzyko zmiany okoliczności w rozumieniu art. 357 (1) Kodeksu cywilnego.
Warszawa, dnia 30.04.2024
RODZAJE KONSULTACJI
Indywidualna A (50 minut)
Natychmiastowa sesja (50 minut)
CENNIK KONSULTACJI
Indywidualna A (50 min) | |
---|---|
Cena dla Klienta | 129 PLN |
Wynagrodzenie po zrealizowanej sesji | 85 PLN |
Natychmiastowa sesja (50 min) | |
---|---|
Cena dla Klienta | 250 PLN |
Wynagrodzenie po zrealizowanej sesji | 125 PLN |
WYMAGANIA STAWIANE PSYCHOLOGOM
Kryteria dla psychologów świadczących usługi konsultacyjne
Kryteria dla psychologów świadczących usługi konsultacyjne w języku angielskim:
– Oprócz powyższych kryteriów, aby zostać psychologów w Hedepy, konieczne jest przejście rozmowy akceptacyjnej ze Specjalistą, który jest native speakerem języka angielskiego i może ocenić biegłość językową kandydata uty w zakresie sesji w języku angielskim.
FORMULARZ ZGŁOSZENIA I DZIAŁANIA
Wysłane przez (imię i nazwisko):
Dane kontaktowe (e-mail):
Wyjaśnienie, dlaczego użytkownik uważa treść za nielegalną:
Wyraźna identyfikacja i opis treści, które uważasz za nielegalne (adres URL i, w razie potrzeby, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację nielegalnych treści):
Wysyłając niniejsze zgłoszenie potwierdzasz, że w dobrej wierze (autentycznie) wierzysz, że informacje i zarzuty w nim zawarte są dokładne i kompletne
Jeśli stan zdrowia psychicznego zagraża Tobie lub osobom z Twojego otoczenia, niezwłocznie skontaktuj się z telefonem zaufania (pod numerem: 116 123).
Nasi psychoterapeuci lub Hedepy sp zoo. nie ponoszą odpowiedzialności za Twój stan zdrowia.