Jak działa rozmowa wideo w Hedepy? Co z ewentualnymi problemami technicznymi?

Jak działa rozmowa wideo w Hedepy? Co z ewentualnymi problemami technicznymi?


Udostępnij artykuł

Aby rozpocząć rozmowę wideo, wystarczy zalogować się na swoje konto i kliknąć przycisk „rozpocznij rozmowę wideo”. Rozmowa odbędzie się bezpośrednio w Twojej przeglądarce lub na smartfonie w naszej nowej aplikacji Hedepy.

Obsługujemy większość popularnych przeglądarek

 Chrome FirefoxSafariEdge
💻 Windowssymbolic.check_orange.svgsymbolic.check_orange.svgclose.svgsymbolic.check_orange.svg
💻 MacOSsymbolic.check_orange.svgsymbolic.check_orange.svgsymbolic.check_orange.svgclose.svg
📱 Androidsymbolic.check_orange.svgsymbolic.check_orange.svgclose.svgclose.svg
📱 iOS (iPhone)close.svgclose.svgsymbolic.check_orange.svgclose.svg

Masz problemy techniczne z rozmową online?

Pomożemy Ci najskuteczniej przez telefon. Zachęcamy więc do skontaktowania się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem +48 729 086 820.

Możliwe problemy, jakie mogą wystąpić:

Zezwolenie na korzystanie z mikrofonu i kamery w przeglądarce

Przed rozpoczęciem połączenia wideo musisz zezwolić na dostęp do mikrofonu i kamery. Tak wygląda strona z monitem o wykonaniu tej czynności — wystarczy kliknąć „zezwól” obok pozwolenia. Jeśli nie widzisz tego okna umożliwiającego podłączenie mikrofonu i kamery, spróbuj odświeżyć stronę.

Zrzut ekranu 2024-01-4 o 15.14.12.png

Tak wygląda strona, jeśli nie udzielisz pozwolenia. Spróbuj ponownie zaktualizować stronę, aby pojawiło się okno uprawnień. Możesz przeczytać w tym artykule szczegółowe instrukcje dotyczące włączania mikrofonu i kamery.

PL_video_problems2.png

Jeśli jesteś już połączony, ale nadal widzisz czarny ekran, pomimo właściwie wybranych ustawień, sprawdź ustawienia systemowe lub czy nie masz fizycznie zakrytej kamery.

Niestabilne połączenie internetowe

Jeśli połączenie jest przerywane (zacina się obraz lub dźwięk) lub ma opóźnienie, zalecamy wykonanie następujących czynności:

  • Jeśli korzystasz z bezprzewodowego połączenia internetowego (Wi-Fi), spróbuj przenieść urządzenie bliżej routera (źródło Wi-Fi).
  • Jeśli korzystasz z komórkowej transmisji danych, zalecamy przejście na Wi-Fi.
  • Jeśli nic z tego nie pomoże, skontaktuj się ze swoim terapeutą poprzez czat w jego profilu lub zadzwoń do Działu Obsługi Klienta +48 729 086 820 celem znalezienie satysfakcjonującego rozwiązania.

Możesz sprawdzić jakość swojego połączenia internetowego przed rozpoczęciem terapii. Na stronie jest dostępny test- upewnij się tylko, że wyskoczy taki komunikat:

PL_test_score.png

Problemy z dźwiękiem

  • Jeśli używasz słuchawek bezprzewodowych, spróbuj je odłączyć/podłączyć ponownie.
  • Sprawdź swoje połączenie internetowe, opóźniony dźwięk może być spowodowany słabą jakością Internetu.
  • Jeśli nic z tego nie pomoże, skontaktuj się ze swoim terapeutą poprzez czat w jego profilu lub zadzwoń aby uzyskać wsparcie (+48 729 086 820).

Możliwe problemy na urządzeniu mobilnym:

Jeśli chcesz się połączyć na rozmowę przez urządzenie mobilne np.: telefon, bezpośrednio poprzez link w profilu, sprawdź, czy link otwiera się w obsługiwanych przeglądarkach (Firefox, Google Chrome, Safari). Link może otworzyć w przeglądarce pocztowej, która nie jest obsługiwana. Możesz zobaczyć, jak wygląda przeglądarka poczty na obrazku poniżej (obrazek po lewej stronie), po prostu kliknij trzy kropki w prawym górnym rogu i wybierz „otwórz w przeglądarce”. Strona poprawnie otwarta w przeglądarce internetowej pokazana jest na obrazku po prawej stronie.

Do rozmowy wideo możesz zalogować się także bezpośrednio po wejściu na stronę hedepy.pl i tam się zalogować.

Zrzut ekranu 2024-01-4 o 15.14.49.png

Jeżeli regularnie logujesz się z telefonu komórkowego, zalecamy pobranie aplikacji mobilnej „Hedepy” (dostępnej w sklepach Apple i Google), która pozwoli Ci uniknąć problemów z włączeniem mikrofonu i kamery. 🙂

Zastanawiasz się nad terapią?

Zdecydowanie warto spróbować

© Hedepy sp. z o.o.

Jeśli stan zdrowia psychicznego zagraża Tobie lub osobom z Twojego otoczenia, niezwłocznie skontaktuj się z telefonem zaufania (pod numerem: 116 123).
Nasi psychoterapeuci lub Hedepy sp zoo. nie ponoszą odpowiedzialności za Twój stan zdrowia.

VisaMastercardGoogle PayApple PayPayPal